مرکز تماس هوشمند VOIP در کرج و تهران
شرکت هاور پیشرو در زمینه راه اندازی وویپ (VOIP) و کال سنتر در کرج و تهران
وویپ بدان معناست که شما اساساً می توانید به جای خط تلفن سنتی از طریق یک اتصال اینترنتی با دیگران صحبت کنید. بله، همچنان میتوانید از گوشی تلفن هشومندخود و همچنین از رایانهتان استفاده کنید. تفاوت عمده وویپ با سیستم های قدیمی در نحوه ارسال تماس است.
چرا وویپ VOIP ؟
وویپ نیازی به تجهیزات تبادل شعب خصوصی در محل ندارد. این باعث صرفه جویی در فضای اداری می شود. همچنین در هزینه صرفه جویی می کنید زیرا برای نگهداری از آن نیازی به تکنسین های اختصاصی ندارید.
از آنجایی که هیچ سخت افزار فیزیکی در کار نیست، هرگز لازم نیست نگران قراردادهای گران قیمت نگهداری و تعمیرات در محل یا مهمتر از آن ارتقاء باشید. همانطور که VoIP توسعه مییابد و ویژگیهای جدیدی را اضافه میکند، این پیشرفتها به صورت نامرئی و از طریق ابر به شما منتقل میشوند.، سیستم تلفن آنلاین همیشه به روز است.
انعطاف پذیری و متن باز بودن وویپ باعث میشود شما هر سناریویی را که در نظر دارید بر روی آن پیاده کنید :
برای مثال میتوانید هرچند خط داخلی و خارجی از هرکجای دنیا به سرور خود متصل کنید، فرض کنید شرکتی در خارج از کشور دارید ومیخواید داخلی های دفتر خود را با آن به اشتراک بگذارید ، به عنوان مثال حساب دار شما در کانادا با منشی شما در ایران میخواهد ارتباط برقرار کند به راحتی داخلی مورد نظر را شماره گیری میکند و بدون هیچ هزینه ای تماس برقرار میشود.این سناریو هیچگونه محدودیتی ندارد.
یا اینکه خطوط شهری را بر روی وویپ سرور خود ترانک کنید وبتوانید خروجی بگیرید ، برای مثال من یک خط شهری در تهران و یک خط شهری در کانادا دارم و میخوام از هردو با تلفن هوشمند خود خروجی بگیرم ، کافیست کانفیگ های مورد نیاز را انجام دهیم تا بتوانم با خط شهری کانادا(به عنوان مثال) با هرکجای دنیا تماس بگیرم و فقط کافیست من به اینترنت متصل باشم در هر کجای دنیا.
قابلیت تعریف صف انتظار برای خطوط پشتیبانی شرکت ها که روزانه تماس های زیادی را دریافت میکنند بتوانند به راحتی مدیریت کنند.
قابلیت بعدی تنظیم دایورت هستش که شما میتوانید با تعریف سناریویی ، اگر شخصی با منشی شرکت شما تماس گرفت و بعد از ده ثانیه داخلی پاسخ نداد به گوشی همزاه آن شخص منتقل شود و باز هم اگر گوشی همراه هم پاسخ نداد به شخص دیگر و …
سناریوی بعد تنظیم IVR یا تلفن گویا هستش که به صورت خودکار صدای ضبط شده بعد از تماس پخش میشود و کاربر با شماره گیری اعداد میتوتند به داخلی مربوطه متصل شود.
امکان ضبط تمامی مکالمات به صورت خودکار
امکان بک آپ گیری خودکار به صورت روزانه
وویپ بسیار سریع و سناریو پذیر میباشد اگر از سیستم های قدیمی پاناسونیک سانترال و … استفاده میکنید هم اکنون به فکر بروز کردن آن باشید …
ایزابل و الستیکس در کرج و تهران
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]